Inspirace

K-MONOGRAM*

Představení nového prvku produktů KARA. Minimalistický symbol, který zanechá hluboký dojem. Nový začátek? Fantazii se meze nekladou. Máte se na co těšit.

K dosavadní DNA značky KARA se připojuje nový a výrazný prvek: monogram navržený kreativním ředitelem značky Janem Černým. Tento nadčasový motiv nazvaný K‑MONOGRAM* navazuje na historii a dědictví značky KARA a obohacuje ji o nový prvek, který se bude postupně rozvíjet v nových produktech. Vůbec první navržené produkty s K‑MONOGRAMEM* jsou unisex svetr a oversized šála. Můžete koupit na našem e-shopu nebo na prodejnách.

Novinky s K-MONOGRAMEM*

*Monogram (z řec. monos, jeden, a gramma, písmeno) znamená zkratku vlastního jména, často dekorativně graficky upravenou.

„Představení vlastního monogramu je pro značku KARA velký a odvážný krok. Připojuje se tak ke značkám, které monogram používají, a těší se u nich velké popularitě. Motiv monogramu vychází ze samotného písmene K, které je zrcadleno do tvarů včelích úlů, jako symbol hojnosti a dostatku. Baví mě jeho různá reinterpretace. Někteří jej vidí jen jako rovné čáry a křivky, někteří vidí šestiúhelníky, někteří písmena K. K-MONOGRAM* chci rozvést v mých budoucích kolekcích do embosu kůže nebo intimních detailů, jakými jsou třeba podšívky,“ uvádí k novému atributu značky Jan Černý.

Jana Černého už z našeho blogu i z působení v KARA znáte. Ale pro jistotu. Jan je již ve svém mladém věku uznávaný módní návrhář. Jeho oblečení nosí známé osobnosti, objevuje se v tuzemských módních časopisech Vogue, Elle, Harper’s Bazaar nebo Dolce Vita. Jan Černý nastoupil do Kary po půlroční stáži v pařížském ateliéru Louis Vuitton.

Neděle Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Leden Únor Březen Duben Květen Červen Červenec Srpen Září Říjen Listopad Prosinec

Nový účet

Máte již u nás účet
Přihlásit se nebo Resetovat heslo