Kolik stojí doručení zásilky?

Cena poštovného a balného je 156 Kč. Při nákupu nad 2 500 Kč máte doručení zcela zdarma. Objednané zboží doručujeme prostřednictvím České pošty nebo zásilkové služby GLS. Pokud budete chtít zaslat zboží na dobírku platíte za službu navíc 39 Kč.

Jak mohu zásilku zaplatit?

Vaši objednávku můžete zaplatit platební kartou či na dobírku.

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Pokud máme zboží na skladě, objednávky expedujeme do 4 dnů. Pokud musíme zboží stahovat z některé z našich prodejen, expedice zboží se může protáhnout na 2-3 týdny. Dopravce zboží doručuje do 3 pracovních dní.

Jak mohu sledovat svou zásilku?

Po předání balíčku kurýrní službě vás bude kontaktovat přepravce s podrobnostmi o doručení vaší zásilky.

Mohu udělat změny v objednávce nebo ji stornovat?

Pokud chcete změnit druh platby či stornovat objednávku, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum na čísle +420 734 754 779 nebo napsat na info@kara.cz. Změna doručovací adresy je možná v případě, že vaše zásilka ještě nebyla expedována.

Mohu si zakoupit dárkový poukaz?

Dárkové poukazy se prozatím dají koupit pouze na našich kamenných prodejnách.

U všech dárkových poukazů vydaných v roce 2020 prodlužujeme platnost o 12 měsíců od data vydání. Zastavte se u nás a přijďte svůj poukaz využít.

Jak mohu zboží reklamovat?

Zakoupené zboží můžete reklamovat do 2 let od jeho pořízení. Reklamované zboží je potřeba zabalit a zaslat s popisem závady na adresu:

Kara Trutnov
K Továrně 84
541 01 Bohuslavice

K reklamaci zboží je vždy nutné mít platnou účtenku.

Mohu vrátit zboží zakoupené na e-shopu ve vaší prodejně?

Zboží, které nakoupíte na e-shopu, prosíme zašlete poštou na náš centrální sklad. Vrácení na prodejně není v současné době možné. Výměna zboží za jiný kus oblečení možná není.

Jak se dozvím o zpracování mé žádosti o vrácení zboží a kdy dostanu zpět peníze?

O vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem. Peníze vám vrátíme do 14 dní od přijetí zboží na náš centrální sklad.

Mohu místo vrácení zboží vyměnit?

Výměna zboží je možná pouze v případě, kdy potřebujete vyměnit velikost. Výměna zboží za jiný produkt bohužel možná není. Můžete si ale objednat zboží nové a my Vám mezi tím za staré zboží vrátíme peníze.

Mohu si zakoupené zboží u vás nechat upravit či opravit?

Ano, rádi vám pomůžeme. Stačí navštívit některou z našich prodejen a domluvit se na úpravě s naším vyškoleným personálem. Zboží, které si chcete nechat upravit, či opravit musí být vyčištěné, v opačném případě je personál oprávněn zboží nepřijmout. Za vyčištěné zboží se považuje zboží, které není umazané od jakékoliv kapaliny či organické látky a na kterém nejsou viditelné stopy například potu nebo krve.

Mohu si zakoupené zboží nechat vyčistit v čistírně?

Určitě. Kůže a kožešina jsou přírodní materiály, které vám při správné péči vydrží mnoho let. Pokud hledáte ty nejkvalitnější služby, můžeme vám doporučit specializovanou čistírnou 5ásec, jejíž pobočky naleznete po celé České republice a na Slovensku. Díky dlouholetým zkušenostem, prvotřídnímu servisu a používání nejmodernějších čistících technologií šetrných k životnímu prostředí patří mezi špičky v oboru. Členové věrnostního KARA klubu navíc mohou využít na služby čistírny 15% slevu.

Jak zjistím, která velikost mi bude sedět nejlépe?

U každého produktu naleznete tabulku velikostí. Pokud si nebudete vědět rady, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku.

Jaké materiály používáte při výrobě?

Veškeré informace o materiálu najdete vždy v popisu produktu.

Nenašli jste odpovědi na své otázky?

Kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonním čísle +420 734 754 779 nebo na e-mailu info@kara.cz.

Kde mohu najít nejbližší pobočku?

Seznam všech našich poboček najdete zde.

Mohu někde zjistit, zda je vybrané zboží na prodejně?

Určitě. Můžete kontaktovat naši zákaznickou linku nebo zavolat na vámi vybranou prodejnu. Kontakt na zákaznickou linku je +420 734 754 779 nebo napište na e-mail info@kara.cz, kontakt na vybrané prodejny naleznete zde.

Nový účet

Máte již u nás účet
Přihlásit se nebo Resetovat heslo